УДК 229.138(075)
Гриців А. О., Співаковська Т. В., канд. економ. наук, доцент, Національний технічний університет України «КПІ»
ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОВ «КРОП МАЙСТЕР ДИСТРИБЬЮШН» НА РИНКУ СОЇ
У статті розглянуто сучасний стан української галузі сільського господарства, проаналізовано діяльність ТОВ «Кроп Майстер Дистрибьюшн» на ринку сої та послугу з фінансування вирощування посівів сої. Актуальність теми зумовлена зростаючим потенціалом вирощування та переробки сої, а також недостатнім досвідом маркетингової діяльності підприємств, які працюють на ринку сої. Визначено основні етапи проведення маркетингового дослідження для аналізу рівня лояльності клієнтів підприємства з метою пошуку шляхів його підвищення. В ході дослідження визначено фактори лояльності клієнтів, створено профіль підприємства за факторами лояльності та визначено найбільш ефективні канали маркетингових комунікацій. На основі результатів дослідження розроблено дисконтну програму лояльності, метою якої є налагодження довготривалої співпраці між компанією та її клієнтами. Також розроблено комплекс маркетингових комунікацій в рамках першого етапу «піраміди лояльності» – формування у клієнта позитивного образу організації.
PDF