Skip to Content

Спеціальні події як інструмент процесу просування

 УДК 659.13.16
Маркотенко К. О. магістр, Комяков О.О. канд. економ. наук, доцент

СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ

Збільшення інтересу до event-маркетингу пов'язане, з одного боку, з подорожчанням вартості розміщення прямої реклами, а з іншої – з падінням її ефективності. Спеціальна подія – важливий елемент процесу просування. Завдяки тому, що спеціальна подія має в більшості неофіційний характер, компанія, використовуючи її, може досягти свої стратегічні та тактичні цілі у невимушеній формі, а значить і з більшою довірою цільової аудиторії. Привернути до себе увагу з боку цільової аудиторії, засобів масової інформації, потенційних партнерів – ось проблема, з якою стикаються практично всі фірми на початку свого існування. Рішення цієї проблеми можна знайти в грамотній побудові політики маркетингових комунікацій, а саме в спеціальних подіях, як елементі просування.
PDF

 



schoolar | about seo