УДК 659.13.16
Маркотенко К. О. магістр, Комяков О.О. канд. економ. наук, доцент
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ ПРОСУВАННЯ
Збільшення інтересу до event-маркетингу пов'язане, з одного боку, з подорожчанням вартості розміщення прямої реклами, а з іншої – з падінням її ефективності. Спеціальна подія – важливий елемент процесу просування. Завдяки тому, що спеціальна подія має в більшості неофіційний характер, компанія, використовуючи її, може досягти свої стратегічні та тактичні цілі у невимушеній формі, а значить і з більшою довірою цільової аудиторії. Привернути до себе увагу з боку цільової аудиторії, засобів масової інформації, потенційних партнерів – ось проблема, з якою стикаються практично всі фірми на початку свого існування. Рішення цієї проблеми можна знайти в грамотній побудові політики маркетингових комунікацій, а саме в спеціальних подіях, як елементі просування.
PDF