УДК 658.8
Дорошенко О.Ю. магістр, Куденко Н.В. докт. екон. наук, професор
ОГЛЯДОВИЙ АНАЛІЗ РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ
Нині зі збільшенням товарообміну значно скорочується життєвий цикл бренду. Та в той самий час спостерігається збільшення кількості товарних категорій, різновидів товарів і торгових марок, разом з тим має місце тенденція легкого переходу споживачем з одного товару на інший. Тому для успіху на ринку сьогодні необхідно мати не тільки товар із відповідними споживчими якостями та в гарній упаковці, що підтримується добре налагодженою дистрибуцією та достатнім бюджетом на маркетингові комунікації, але й слід зайняти усталену й зрозумілу позицію у свідомості споживача.
PDF