Skip to Content

Особливості формування програми лояльності на ринку мобільного звязку

УДК 1.338
Чевжик М. О., Діброва Т. Г., канд. економ. наук, доцент
Національній технічний університет Україні «КПІ»
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВЯЗКУ
В статті досліджено проблеми створення та формування програми лояльності на ринку мобільного звязку. Також в статті чітко виділені певні особливості, які необхідно враховувати телекомунікаційним компаніям, при формуванні програми лояльності для мобільних операторів. Автором проаналізовано ринок мобільного звязку та виділено специфічні особливості ринку, які притаманні саме йому.
В статті проаналізовано, що таке лояльність та програма лояльності, як вона впливає на прибуток підприємства. Також в даній статті визначені та проаналізовані етапи формування програми лояльності, детально описано зміст кожного етапу окремо. На прикладі програми лояльності мобільного оператора МТС показано як працює типова програма лояльності, а також визначено її основні переваги та недоліки, враховуючи визначені особливості ринку мобільного звязку. І як висновок надано певні пропозиції, які необхідно враховувати операторам мобільного звязку для створення успішних програм лояльності
 
PDF



schoolar | about seo