УДК 339.138
Гончар С.О., Зозульов О.В.канд. економ. наук, доцент
Національний технічний університет України «КПІ»
ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
У статті наведено трактовку інтегрованих маркетингових комунікацій та представлено розуміння даного маркетингового явища з точки зору провідних фахівців. Представлено фактори, які впливають на формування оптимального комплексу маркетингових комунікацій. Досліджено структуру інтегрованих маркетингових комунікацій в залежності від класифікаційних ознак. Визначено характерні риси основних комунікаційних елементів. Наведено можливість використання комунікаційного звернення в різних формах маркетингових комунікацій. Розглянуто порівняльну характеристику основних інструментів системи інтегрованих маркетингових комунікацій. Визначено основний комунікаційний інструмент, який в найбільшій мірі впливає на поведінку споживача. Представлено мерчандайзинг в контексті залученості споживача у процес прийняття рішення про покупку. Наведено характеристику профілів споживачів на кожному з етапів прийняття рішення про покупку. Розглянуто можливості використання мерчандайзингу. Показано місце мерчандайзингу в загальній структурі інтегрованих маркетингових комунікацій.
PDF
Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій
- Ввійдіть, щоб залишити коментар