Цуканова І.В,Зозульов О.В.канд. економ. наук, доцент
Національній технічний університет Україні «КПІ»
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ
У статті розглянуто важливість використання комплексу маркетингових комунікацій. Визначено значення інтегрування маркетингових комунікацій для забезпечення інвестиційної привабливості компанії. Також у статті приведені критерії побудови інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг, наведена адаптована схема конкретизації цілей інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг в залежності від ступеня залученості клієнта. Досліджено процес становлення клієнта компанії, що отримує консалтингові послуги, виділено етапи перетворення потенційних споживачів консалтингових послуг на клієнтів компанії. Проаналізовано особливості та специфіку використання різних засобів інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг (зокрема, для компаній, що надають юридичні, бухгалтерські та податкові послуги), визначено в яких форматах розміщується комунікаційне повідомлення та зміст цього повідомлення, проведено чітку залежність між цілями та засобами маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг.
PDF
Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг
- Ввійдіть, щоб залишити коментар