Skip to Content

Особливості використання тізеру в рекламній кампанії

УДК 338 23379
Гараніна І.І., Діброва Т.Г. кандидат економічних наук, доцент,
Національний технічний університет Україні «КПІ»
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТІЗЕРУ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ
THE FEATURES OF USING TEASER IN ADVERTISING
В статті проаналізовано процес реалізації тізерних кампаній, визначені особливості його застосування. Зокрема, розглянуто основні помилки, яких припускаються маркетологи в процесі реалізації даної методики. Наведені приклади вдалих тізерних кампаній на вітчизняному ринку.
The process of realization of teaser is analyzes in the article. In particular, the basic mistakes, which are assumed the implementation of marketing campaign, are considered. Examples of successful teaser in Ukrainian market are offered.
В статье проанализирован процесс реализации тизерных кампаний, определены особенности его применения. В частности, рассмотрены основные ошибки, допускаемые маркетологами в процессе реализации данной методики. Приведенные примеры удачных тизерных кампаний на отечественном рынке.
PDF



schoolar | about seo