УДК 339.138
Рягузова М.А., Діброва Т.Г. канд. економ. наук, доцент
Національний технічний університет Україні «КПІ»
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК НОСІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
SOCIAL NETWORK AS A VEHICLE OF MARKETING COMMUNICATIONS
В статті було проаналізовано доцільність використання соціальних мереж як сучасних носіїв маркетингових комунікацій. Визначені особливості їх застосування в медіа-стратегії підприємства.
В статье была проанализирована целесообразность использования социальных сетей как современных носителей маркетинговых коммуникаций. Определены особенности их применения в медиа-стратегии предприятия.
The article analyzed the feasibility of using social networking as a modern media marketing communications. Certain features of their application in the media business strategy.
PDF
Соціальні мережі як носій маркетингових комунікацій
- Ввійдіть, щоб залишити коментар