Skip to Content

Проблеми сучасного маркетингу на ринку іноваційних товарів

УДК 331:658
Моісєєва К.І. Шульгіна Л.М., д.е.н., проф. кафедри менеджменту,
Національний технічний університет Україні «КПІ»
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТОВАРІВ
PROBLEMS OF MARKETING INNOVATIVE PRODUCTS IN TODAY`S ENVIRONMENT
У статті поглиблено сутність характеристик інновацій як товару, їх споживчої вартості та вартості; розроблено маркетингову класифікацію інноваційних товарів; розглянуто основні проблеми сучасного маркетингу.
В статье углублена сущность характеристик инноваций как товара, их потребительской стоимости и стоимости; разработана маркетинговая классификация инновационных товаров; рассмотрены основные проблемы современного маркетинга.
In this article the nature of innovation characteristics are emphasized as the goods and their consumer value and value; marketing classification of innovative goods are developed; the basic problems of modern marketing are reviewed.
PDF



schoolar | about seo