УДК 658.628.011.48
Глєєва М. Г., магістрант
Зозульов О. В., кандидат економічних наук, доцент
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ КОМПАНІЇ
Вступ
В умовах жорсткої конкуренції, повне задоволення потреб споживачів забезпечує підприємству стійкі конкурентні переваги. Тому задачею будь-якого підприємства виступає виконання цього завдання краще та ефективніше, ніж конкуренти. При неоптимальній структурі асортименту відбувається зниження як потенційного, так і реального рівня прибутку, втрата конкурентних позицій на перспективних ринках, і як наслідок, спостерігається зниження економічної стійкості підприємства. Тому, формування оптимального товарного асортименту, який сприятиме максимізації прибутку на тривалий період, є актуальним питанням на сьогоднішній день.
PDF
Класифікація методів формування оптимального товарного портфелю компанії
- Login to post comments