Skip to Content

Оцінка успішної рекламної кампанії «ЯНДЕКС»

УДК 659.113.7
Лазько І.П.,Черненко О. В.
Національний технічний університет Україні «КПІ»
ОЦІНКА УСПІШНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ «ЯНДЕКС»
YANDEX ADVERTISING CAMPAIGN ESTIMATION
В статті висвітлено методику та результати дослідження з визначення результативності та ефективності рекламної кампанії «Яндекс», проаналізовано правильність вибору медіа носіїв, зміст рекламного звернення та ступінь сприйняття споживачами його окремих елементів.
В данной статье рассматриваются методика и результаты исследования по определению эффективности и результативности рекламной кампании «Яндекс», проанализированы правильность выбора медиа носителей, содержание рекламного обращения и степень восприятия потребителями его отдельных элементов.
Methodology and results of a study of determining the effectiveness of information campaign of “Yandex” is covered in this article. Following activities were analyzed: the way of selecting media sources, the content of the advertisement and the degree of the perception of its’ separate parts by the customers.
 
PDF



schoolar | about seo