УДК 519.86; 338.33; 519.2
Немченко О.Л. магістр, Цеслів О.В. канд. техн. наук, доцент
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ СУПЕРМАКЕТА З ЙМОВІРНІСНИМИ ПАРАМЕТРАМИ
У процесі переходу до освоєння нових форм підприємств роздрібної торгівлі, що орієнтуються на реалізацію продовольчих товарів, супермаркети поряд з торговими центрами й універмагами займають сьогодні провідне місце по темпах розвитку в Україні. З ростом конкуренції між різними форматами роздрібної торгівлі, ефективність роботи супермаркету визначається через оптимальне використання його ресурсів у задоволенні купівельного попиту. При цьому грамотна робота з асортиментами супермаркету безпосередньо впливає на ефективність комерційної діяльності супермаркету.
PDF